چاپ پی وی سی PVC

چاپ پی وی سی یا PVC (پلی‌وینیل کلراید) همواره یکی از اصولی و تخصصی‌ترین انواع چاپ محسوب می‌شود. در این نوع چاپ متناسب با کاربری موردنظر افراد نوع چاپ نیز متفاوت است. به همین جهت است که قبل از اقدام به سفارش اطلاعات کافی درباره این انواع چاپ داشته باشیم، این نوع چاپ از به صرفه‎‌ترین انواع چاپ می‌باشد و با قابلیت سفارشی‌سازی، مقاومت در برابر شرایط محیطی و انتقال اطلاعات به صورت دائمی، به شما کمک می‌کند تا ارتباط مؤثرتری با مخاطبان خود برقرار کنید و بهبود قابل توجهی در ارتباط با مشتریان و ترویج برندتان داشته باشید. از انواع کارت، جلد دفتر، جعبه پی‌وی‌سی و … به کمک چاپ پی وی سی قابل ارائه هستند.

مفهوم چاپ پی وی سی

پی‌وی‌سی مخفف پلی وینیل کلرید میباشد. این ماده پلاستیکی یکی از پرکاربردترین ترکیبات در جهان میباشد. این ترکیب طی پلیمرایز شدن ترکیبات شیمیایی به وجود می‎آید. این ترکیبات بسیار متنوع هستند و می‌توانند با رنگ‌های مختلف، انعطاف‌پذیری و سختی تولید شود.

پی وی سی در صنایع مختلف از جمله مواد غذایی، جلد دفاتر، لوازم التحریر، انواع جعبه، برچسب، الکترونیک و چاپ انواع برچسب‌ها و … استفاده می‌شود. پلی‌وینیل‌کلراید ماده‌ای بادوام است که در برابر خوردگی حساس نیست. محصولات آن شکل اصلی خود را حتی با قرار گرفتن مداوم در معرض عناصر محیطی مانند نور مستقیم خورشید، هوا و باران و… حفظ می‌کنند. برچسب‌های PVC به طور کلی ضد آب هستند و دارای یک سطح سفت است که به راحتی پاره نمی‌شود.

مزایا استفاده از چاپ PVC

از آنجا که PVC ماده‌ای قوی، انعطاف پذیر و مقاوم است. در ساخت بسیاری از محصولات بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. غالباً برای چاپ پی‎وی‎سی از تکنولوژی افست استفاده می‌شود. قیمت ارزان و عمر و دوام طولانی سبب شده که مشتریان زیادی از خدمات چاپ ‎ PVC ما استقبال کنند. برچسب‌ها و جعبه‌ها یکی دیگر از فراورده‎های این فرایند می‌باشند. با توجه به دوام و استقامت خوب پلی وینیل کلرید و همچنین جنس خوب و محکم (در عین انعطاف) آن، برای ساخت این نوع محصولات از این ماده استفاده می‌کنند.

مرحله‌ی پایانی چاپ PVC، لمینیت می‌باشد. علت این امر جلوگیری از صدمات ناشی از نورآفتاب و یا خراشیدگی چاپ بر روی PVC است. که می‌توان از سلفون و یا UV استفاده کرد در که در واقع نقش لایه‌ی حفاظتی را برعهده دارد. غالبا با افرادی مواجه می‌شویم که به علت پاک شدن طرح روی PVC از کیفیت چاپ ناراضی هستند. موضوعاتی از این قبیل ناشی از یک چاپ غیراصولی هستند. عملیات چاپ و پس از چاپ اگر اصولی و متناسب با کاربری مورد نظر انجام شود، در برابر هرگونه پاک شدگی و صدماتی از این قبیل مقاومت خوبی نشان خواهد داد.

سفارش چاپ پی وی سی

چاپ شاهرنگ چاپ PVC را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب انجام می‌دهد. چاپ PVC در چاپخانه شاهرنگ با استفاده از جدیدترین ماشین‌ها و فناوری‌ها انجام می‌شود. شرکت شاهرنگ کیفیت و سرعت بالا در این خدمت را به مانند دیگر خدمات خود تضمین می‌کند. مشتریان می‌توانند کارهای خود را با هر تعداد و تیراژی به شاهرنگ بسپارند و در اسرع وقت آن را از ما تحویل بگیرند. این فناوری با قابلیت سفارشی‌سازی، مقاومت در برابر شرایط محیطی و انتقال اطلاعات به صورت دائمی، به شما کمک می‌کند تا ارتباط مؤثرتری با مخاطبان خود برقرار کنید و بهبود قابل توجهی در ارتباط با مشتریان و ترویج برندتان داشته باشید. شاهرنگ به طور تخصصی با بسیاری از شرکت‎‌های معروف در این زمینه همکاری داشته است. شرکت‌هایی مانند جی‌پلاس، آیدین، هواپیمایی ایران‌ایر، هواپیمایی قشم، میهن، شرکت‎‌های LG، Samsung و بسیاری دیگر از برندهای معروف.

برای ثبت سفارش چاپ PVC در شعبه تهران چاپ شاهرنگ واقع در تهران، خیابان خیام، بالاتر از میدان محمدیه، کوچه مهدویان احدی، پلاک ۸۲ با شماره تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۵۶۰۸ از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ تماس برقرار نمایید.